РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000755737<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Сільвейстр А. М. 
Теоретико-методичні засади навчання фізики майбутніх учителів хімії і біології : автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.02 / А. М. Сільвейстр; Центральноукр. держ. пед. ун-т ім. В. Винниченка. - Кропивницький, 2017. - 42 c. - укp.

Теоретично обгрунтовано та визначено тенденції розвитку освіти у світі й Україні, що віддзеркалюють професійну підготовку майбутніх учителів хімії та біології з фізики, а саме: професіоналізація, інтеграція, фундаменталізація, інформатизація, комп'ютеризація, віртуалізація, компетентніcний підхід. Здійснено науковий аналіз проблеми навчання фізики майбутніх учителів хімії та біології. Обгрунтовано, що навчання фізики майбутніх учителів хімії та біології спрямоване на формування розуміння студентами хімічних і біологічних явищ та процесів, поглиблення світоглядної спрямованості курсу фізики та дисциплін хіміко-біологічного змісту, формування єдиної природничо-наукової картини світу. Розроблено теоретико-методичні засади, які є основою методичної системи навчання фізики майбутніх учителів хімії та біології відповідно до вимог організації навчально-виховного процесу в педагогічних університетах. Теоретичною основою експериментальної методичної системи є компетентнісний, особистісно орієнтований, діяльнісний, інтегрований і технологічний підходи, які спрямовані на забезпечення фундаментальної, фахової (теоретичної, прикладної та практичної) підготовки студентів у поєднанні традиційних та інноваційних методик навчання. Розроблено структуру та зміст дисципліни "Фізика" для студентів нефізичних спеціальностей, за якими здійснюється підготовка педагогічних кадрів напрямів "Хімія" та "Біологія", відповідно до сучасних тенденцій, принципів професійної педагогічної освіти. Теоретично обгрунтовано, розроблено та реалізовано методичну систему навчання фізики майбутніх учителів хімії і біології. У ній визначено основні завдання, що дозволяють організувати ефективну навчально-пізнавальну діяльність студентів з фізики та визначити готовність і здатність застосовувати свої знання під час вивчення спеціальних дисциплін та у фаховій підготовці. Теоретико-методологічною основою методичної системи визначено інтегрований підхід, який поєднує тенденції розвитку освіти, методологічні підходи та принципи професійної підготовки майбутніх учителів хімії і біології.


Індекс рубрикатора НБУВ: В3 р(4УКР)3-252,022

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА430381 Пошук видання у каталогах НБУВ 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського