Ушмарова В. В. Теоретичні і методичні засади формування готовності вчителів початкової школи в системі неперервної педагогічної освіти до роботи з обдарованими учнями : автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.04 / В. В. Ушмарова; Харків. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди. - Харків, 2017. - 40 c. - укp.Висвітлено теоретико-експериментальне дослідження проблеми формування готовності вчителів початкової школи в системі неперервної педагогічної освіти до роботи з обдарованими учнями. Розкрито методологічні, теоретичні та методичні засади дослідження готовності вчителів початкової школи до роботи з обдарованими учнями та процесу її формування в системі неперервної педагогічної освіти. Теоретично обгрунтовано суть готовності вчителів початкової школи до роботи з обдарованими учнями, виявлено та схарактеризовано її компоненти: мотиваційний, когнітивний, діяльнісний, рефлексивно-особистісний. Розроблено науково-методичну систему формування готовності вчителів початкової школи до роботи з обдарованими учнями в умовах неперервної педагогічної освіти, визначено етапи її реалізації та експериментально доведено ефективність упровадження зазначеної системи. Уточнено критерії, показники, рівні сформованості готовності вчителів початкової школи до роботи з обдарованими учнями. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.220 + Ч421.421
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА430554 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|