РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000755935<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Ткачук Т. М. 
Формування франчайзингових мереж туристичних підприємств : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / Т. М. Ткачук; Київ. нац. торг.-екон. ун-т. - Київ, 2017. - 25 c. - укp.

Комплексно досліджено теоретичні, методичні та практичні аспекти формування та функціонування франчайзингових мереж туристичних підприємств. Здійснено аналіз і систематизацію наукових поглядів щодо сутності франчайзингу та франчайзингової мережі. Досліджено генезис франчайзингу як специфічної форми ведення бізнесу. Проаналізовано теоретичні основи формування франчайзингових мереж у сфері туризму. Визначено поняття "франчайзер-туроператор" та "франчайзі-турагент" як основні суб'єкти франчайзингових відносин у сфері туризму. У результаті аналізу інших учасників туристичного ринку запропоновано поняття "туристичні стейкхолдери франчайзингової мережі". Обгрунтовано класифікаційні ознаки та структуру туристичних мереж у системі франчайзингу. Сформульовано методичні підходи до оцінки діяльності франчайзингових мереж туристичних підприємств. Проаналізовано формування та розвиток туристичних мереж на міжнародному і національному ринку послуг. Оцінено ефективність діяльності туристичних підприємств, які функціонують у системі франчайзингу. Досліджено вплив формування франчайзингових мереж на конкурентоспроможність підприємств туристичного бізнесу. Сформовано інноваційну модель функціонування франчайзингових туристичних мереж на основі стейкхолдерського підходу. Розроблено методичні рекомендації стосовно підвищення ефективності взаємодії туристичних підприємств у системі франчайзингових відносин. Запропоновано створити франчайзинговий портал взаємодії туристичних стейкхолдерів. Визначено основні засади забезпечення конкурентоспроможності франчайзингових мереж у туристичному бізнесі. Розроблено стратегічну карту конкурентоспроможності франчайзингових туристичних мереж.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)441.358.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА430649 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського