Божко О. П. Формування текстотвірних умінь учнів основної школи в процесі вивчення синтаксису складного речення : автореф. дис. ... канд. пед. наук (д-ра філософії): 13.00.02 (014 - Середня освіта) / О. П. Божко; Херсон. держ. ун-т. - Херсон, 2017. - 24 c. - укp.Розроблено, теоретично обгрунтовано й експериментально перевірено методику формування текстотвірних умінь учнів основної школи в процесі навчання синтаксису складного речення. На основі аналізу лінгвістичної, психологічної, психолінгвістичної й лінгводидактичної літератури обгрунтовано теоретичні засади дослідження; виділено текстотвірні вміння учнів, що забезпечують перебіг текстотвірної діяльності; визначено критерії, показники й охарактеризовано рівні сформованості текстотвірних умінь учнів. Розроблено лінгводидактичну модель формування текстотвірних умінь учнів 5 - 9-х класів у процесі навчання синтаксису складного речення й експериментальну методику роботи з текстом, що грунтувалася на особистісно орієнтованому, компетентнісному, комунікативно-діяльнісному, когнітивному, функційно-стилістичному й текстоцентричному підходах, передбачала поєднання традиційних і сучасних принципів, методів, прийомів, засобів навчання й застосування спеціальної системи вправ. Формування текстотвірних умінь учнів основної школи відбувалося поетапно: на мотиваційно-опорному етапі в 5-му класі, практично-формувальному етапі в 6—8-му класах і пізнавально-систематизувальному - у 9-му класі. Результати формувального етапу експерименту підтвердили достовірність висунутої гіпотези й довели ефективність пропонованої методики. Індекс рубрикатора НБУВ: Ш141.14-912.322
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА430713 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|