Соловйова О. В. Технологія навчання геометрографічних дисциплін майбутніх інженерів залізничного транспорту в процесі фахової підготовки : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / О. В. Соловйова; Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 2017. - 22 c. - укp.Висвітлено проблему навчання геометрографічних дисциплін майбутніх інженерів залізничного транспорту в процесі фахової підготовки. На основі аналізу філософської, психолого-педагогічної, науково-методичної літератури проаналізовано і обгрунтовано структуру, зміст і сутність поняття "геометрографічна компетентність майбутніх інженерів залізничного транспорту" (яка формується в процесі вивчення дисциплін геометрографічного циклу); зокрема, визначено критерії, показники та рівні сформованості геометрографічної компетентності майбутніх інженерів-запізничників. Важливим аспектом навчання геометрографічних дисциплін майбутніх інженерів залізничного транспорту в процесі фахової підготовки є впровадження технології навчання з метою забезпечення високого рівня сформованості геометрографічної компетентності як засобу успішної і ефективної геометрографічної діяльності, визначальними ознаками якої є особистісний та професійний розвиток учасників навчального процесу; очікуваним результатом - позитивна динаміка рівнів сформованості геометрографічної компетентності. Результати педагогічного експерименту довели ефективність спроектованої технології навчання геометрографічних дисциплін у спеціально створеному інформаційно-освітньому середовищі з виконанням відповідних організаційно-педагогічних умов навчання. Індекс рубрикатора НБУВ: В181.19 р3-3
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА430736 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|