Сойчук Р. Л. Теоретико-методичні засади виховання національного самоствердження в учнівської молоді : автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.07 / Р. Л. Сойчук; НАПН України, Ін-т проблем виховання. - Київ, 2017. - 42 c. - укp.Представлено новий концептуальний підхід до вирішення проблеми виховання національного самоствердження в учнівської молоді у позаурочній діяльності загальноосвітнього навчального закладу (ЗНЗ). На основі міждисциплінарного теоретичного аналізу наукових джерел обгрунтовано теоретико-методологічні засади виховання національного самоствердження в особистості. Уточнено зміст поняття "національне самоствердження особистості". Розкрито сутність виховання національного самоствердження в учнівської молоді та розглянуто його аксіологічні основи в сучасних умовах. Виокремлено структуру національного самоствердження учнівської молоді у взаємозв'язку когнітивного, емоційно-ціннісного, рефлексивно-вольового, поведінково-діяльнісного компонентів. Визначено критерії, показники та рівні вихованості національного самоствердження учнівської молоді. Охарактеризовано виховний потенціал позаурочної діяльності ЗНЗ. Розроблено й апробовано методику та змістово-методичне забезпечення виховання національного самоствердження в учнів у позаурочній діяльності ЗНЗ. Обгрунтовано, здійснено експериментальну перевірку й доведено ефективність структурно-функціональної моделі виховання національного самоствердження в учнівської молоді у позаурочній діяльності ЗНЗ. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.352.13
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА430762 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|