Турчин О. В. Експресивна психотехніка як засіб оптимізації навчання іноземної мови майбутніх психологів : автореф. дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 / О. В. Турчин; Прикарпат. нац. ун-т ім. Василя Стефаника. - Івано-Франківськ, 2017. - 20 c. - укp.Представлено психолого-педагогічне обгрунтування експресивної психотехніки як засобу навчання іноземної мови, що включає сукупність кінестетичних (мімічних і позно-тонічних) реакцій, пара- й екстралінгвістичних, проксемічних засобів невербального педагогічного спілкування, за допомогою яких відбувається фасилітація навчально-професійної діяльності майбутніх психологів. Доведено, що засоби невербапьної експресії оптимізують процес опанування ними іноземної мови та набуття іншомовної професійної комунікативної компетентності. Сконструйовано та перевірено на ефективність експресивну модифікацію інтерактивної технології навчання іноземної (англійської) мови за професійним спрямуванням ''Психологія'', яка включала психодидактичний інструментарій (наочні та практичні методи навчання, організацію спільної проблемно-пошукової діяльності) та засоби персональної комунікативної експресії педагога. Індекс рубрикатора НБУВ: Ю9 р30-2 + Ш12-913-2
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА431424 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика України Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|