РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000756750<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Кульбашна Н. І. 
Ергономічне забезпечення умов руху на суміжних ділянках доріг : автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.01.04 / Н. І. Кульбашна; Харків. нац. ун-т міськ. госп-ва ім. О.М. Бекетова. - Харків, 2017. - 24 c. - укp.

Розроблено науковий підхід щодо забезпечення умов руху на суміжних ділянках доріг за ергономічними показниками, який базується на узгодженні програм поведінки водіїв у вигляді значень відносної організації та максимальної ентропії поля сприйняття водія. Встановлено закономірності впливу відносної організації та максимальної ентропії поля сприйняття водія на фактичну швидкість руху й коефіцієнт пригод під час руху у вільному режимі і в колоні. Встановлено, що умови руху на суміжних ділянках вважаються узгодженими, якщо значення відносної організації відрізняються не більше ніж на 84,5 %, а значення максимальної ентропії - не більш ніж на 84 %. На підставі ентропійних характеристик взаємодії учасників руху з дорожнім середовищем, отриманих за варіабельністю значень швидкості, встановлено, що ці характеристики на суміжних ділянках доріг мають відрізнятися не більше ніж на 21-22 %. На підставі закономірності впливу відносної організації і максимальної ентропії поля сприйняття водія на його функціональні показники: зсуви частоти серцебиття й дихання та гістографічний показник визначено оптимальне значення відносної організації - 0,364, оптимальне значення максимальної ентропії - 64 біт та оптимальне число факторів дорожнього середовища, за яких організм водія перебуває в нормі або в стані функціонального комфорту. Удосконалено моделі забезпечення умов руху за відносною організацією, що описують рух на ділянці в колоні та за максимальною ентропією, що описують рух у вільному режимі на ділянці з обгонами. Отримано такі передавальні функції моделі автоматичного регулювання для формування керівних дій водія: щодо вибору швидкості під час руху в колоні за відносною організацією; щодо вибору швидкості й траєкторії під час вільного руху за максимальною ентропією.


Індекс рубрикатора НБУВ: О33-082.02

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА431570 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського