![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Книжкові видання та компакт-диски ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Журнали та продовжувані видання ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Автореферати дисертацій ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Реферативна база даних ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Наукова періодика України ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Тематичний навігатор ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Авторитетний файл імен осіб
|
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000756878<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
Федоренко С. В. Теорія і методика формування гуманітарної культури студентів вищих навчальних закладів США : автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.07 / С. В. Федоренко; Нац. акад. пед. наук України, Ін-т проблем виховання. - Київ, 2017. - 42 c. - укp.Уперше представлено наукове осмислення проблеми формування гуманітарної культури студентів у системі загальної підготовки на бакалавраті у вищій школі США. Розкрито сутність і структуру гуманітарної культури американських студентів. Здійснено теоретичний аналіз психолого-педагогічних засад загального складника вищої освіти США як підгрунтя формування гуманітарної культури студентів. Виокремлено й охарактеризовано фундаментальні періоди становлення і розвитку американської моделі загальної підготовки студентів. Висвітлено роль дисциплін Liberi Arts у формуванні гуманітарної культури студентів. Розглянуто основні принципи побудови курикулумів загальної підготовки студентів бакалаврату в США. Визначено організаційно-педагогічні умови формування гуманітарної культури американських студентів бакалаврату та методи, форми і засоби їх практичної реалізації. Охарактеризовано змістово-методичні особливості громадянського й художньо-естетичного напрямів навчання і виховання у системі загальної підготовки в американській вищій школі, які визначальною мірою впливають на формування гуманітарної культури студентів. Викладено основні тенденції впровадження американської моделі загальної підготовки студентів у закладах вищої освіти країн Євросоюзу. Проаналізовано стан розробленості досліджуваної проблеми в Україні. Висвітлено результати порівняльно-педагогічного аналізу проблеми формування гуманітарної культури студентів у США й Україні. Окреслено перспективні напрями запозичення прогресивних ідей американського досвіду в освітнє середовище України та розроблено рекомендації щодо їх конструктивного використання. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.35
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА431804 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
|