РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000756967<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Босенко А. І. 
Методичні засади розвитку адаптаційних можливостей учнів основної школи у процесі занять фізичним вихованням : автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.02 / А. І. Босенко; Чернігів. нац. пед. ун-т ім. Т.Г. Шевченка. - Чернігів, 2017. - 43 c. - укp.

Досліджено теоретико-методичні засади розвитку адаптаційних можливостей учнів основної школи у процесі фізичного виховання та визначено перспективи впровадження у підготовку сучасних вчителів фізичного виховання, фізичної культури і основ здоров'я у вищих навчальних закладах. Визначено сутність феномену розвитку адаптаційних можливостей учнів основної школи в процесі фізичного виховання, виявлено чинники впливу, вікові та гендерні особливості. Зазначено, що розвиток адаптаційних можливостей учнів основної школи - процес біологічних і психологічних змін під впливом фізичного виховання, який сприяє зміцненню індивідуального здоров'я, охоплює період онтогенезу від 10-ти до 17-ти років. Окреслено методологічні орієнтири, методичні підходи і принципи, обгрунтовано методики діагностики розвитку адаптаційних можливостей учнів основної школи для раціональної побудови процесу фізичного виховання та здійснення системного аналізу проблеми ''спорт - здоров'я - довголіття'' у розвитку адаптаційних можливостей спортсменів-юніорів - учнів основної школи, критерії та показники розвитку адаптаційних можливостей учнів основної школи. Визначено педагогічні умови, розроблено модель і науково-методичне забезпечення розвитку адаптаційних можливостей учнів основної школи у процесі фізичного виховання. Здійснено експериментальне дослідження й системний моніторинг складових розвитку адаптаційних можливостей і рівня здоров'я учнів основної школи у процесі фізичного виховання, проведено поетапне дослідження застосування методик комплексної оцінки розвитку адаптаційних можливостей учнів основної школи в процесі фізичного виховання та визначено перспективи їх впровадження у підготовку сучасного вчителя фізичного виховання у вищих навчальних закладах. Проведено педагогічний експеримент, за результатами якого встановлено позитивну динаміку сформованості готовності майбутніх учителів фізичного виховання, фізичної культури і основ здоров'я до використання методик комплексної оцінки розвитку адаптаційних можливостей учнів основної школи в практичній педагогічній діяльності, підтверджено ефективність впровадження моделі.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.354

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА431860 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського