Котлярчук Г. Й. Виховання в учнів основної і старшої школи дбайливого ставлення до природи в процесі вивчення української літератури : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.07 / Г. Й. Котлярчук; Нац. акад. пед. наук України, Ін-т проблем виховання. - Київ, 2018. - 20 c. - укp.Запропоновано новий підхід щодо вирішення актуальної проблеми виховання в учнів основної і старшої школи дбайливого ставлення до природи в процесі вивчення української літератури. Здійснено теоретичний аналіз поняттєво термінологічного апарату дослідження, актуалізовано змістові характеристики базових дефініцій. Уточнено сутність провідного поняття дослідження "дбайливе ставлення до природи" як особливий вид взаємодії учня з живою природою, основою якого є усвідомлене емоційно-ціннісне ставлення до її об'єктів, яке пов'язано з готовністю підтримувати їх функціонування, відтворювати та охороняти їх. Таке ставлення є за своєю природою непрагматичним, виступає результатом розвитку позитивної Я-концепції особистості. Схарактеризовано структурні компоненти (когнітивний, емоційно-ціннісний, поведінково-практичний), критерії (когнітивний, емоційно-ціннісний, діяльнісно-практичний) та показники, визначено рівні вихованості в учнів основної і старшої школи дбайливого ставлення до природи. Теоретично обгрунтовано, розроблено й експериментально перевірено методику виховання в учнів основної і старшої школи дбайливого ставлення до природи в процесі вивчення української літератури та педагогічні умови її ефективної реалізації. Індекс рубрикатора НБУВ: Ш5(4УКР) р20-2
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА433025 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика України Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|