Постова С. А. Підготовка майбутніх учителів інформатики до розвитку творчого мислення старшокласників у позанавчальній діяльності : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / С. А. Постова; Житомир. держ. ун-т ім. І. Франка. - Житомир, 2018. - 20 c. - укp.Подано узагальнюючу теоретичну та методологічну характеристику становлення проблеми розвитку творчого мислення старшокласників, здійснено аналіз понятійно-категоріального апарату. Науково обгрунтовано структурні компоненти моделі підготовки студентів до розвитку творчого мислення старшокласників у позанавчальній діяльності: цільовий, концептуальний, змістовий, процесуальний та результативний, складові (психологічну, науково-теоретичну та практичну), критерії (мотиваційний, інформаційний, операційно-діяльнісний, творчо-особистісний, результативно рефлексивний), відповідні до них показники, а також рівні (початковий, середній, достатній, високий) готовності майбутніх учителів. Упроваджено модель за допомогою технології підготовки майбутніх учителів до розвитку творчого мислення старшокласників у позанавчальній діяльності. Проаналізовано рівень розвитку творчого мислення старшокласників - учасників МАН та предметних олімпіад. Індекс рубрикатора НБУВ: З970 р2-2
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА433036 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|