Бондаревська О. М. Формування індивідуальних стратегій самостійно-пізнавальної діяльності студентів у процесі вивчення гуманітарних дисциплін : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.09 / О. М. Бондаревська; Терноп. нац. пед. ун-т ім. В. Гнатюка. - Тернопіль, 2018. - 19 c. - укp.Дисертаційну працю присвячено розв'язанню проблеми формування індивідуальних стратегій самостійно-пізнавальної діяльності студентів у процесі вивчення гуманітарних дисциплін. Висвітлено основні підходи до тлумачення феномена самостійно-пізнавальної діяльності студентів. На основі дослідження таких понять, як ''самостійна робота'', ''навчальна робота'', ''пізнавальна робота'', ''пізнавальна активність'', ''пізнавальна самостійність'', уточнено визначення ''самостійно-пізнавальної діяльності'', з'ясовано її види та типи. Виявлено й описано сукупність дидактичних умов як основу обгрунтування структурно-функціональної моделі формування індивідуальних стратегій самостійно-пізнавальної діяльності студентів у процесі вивчення гуманітарних дисциплін. Розроблено дидактичну модель формування індивідуальних стратегій самостійно-пізнавальної діяльності студентів у процесі вивчення гуманітарних дисциплін. Конкретизовано й описано критерії, показники та рівні сформованості гуманітарної компетентності студентів як функціональний результат реалізації індивідуальних стратегій. Емпіричним шляхом підтверджено ефективність розробленої дидактичної моделі та дидактичних умов. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.267 + С.р30-2
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА438457 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|