Корсун Ю. О. Педагогічні умови формування професійної самосвідомості у майбутніх інженерів : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Ю. О. Корсун; Вінниц. держ. пед. ун-т ім. М. Коцюбинського. - Вінниця, 2019. - 20 c. - укp.На основі аналізу психологічної, педагогічної літератури й особливостей професійного становлення майбутніх інженерів з'ясовано сутність і структуру їх професійної самосвідомості, визначено критерії (інформаційно-пізнавальний, мотиваційно-ціннісний, діяльнісно-практичний), показники та рівні (високий, середній, низький) її сформованості. Теоретично обгрунтовано й експериментально перевірено ефективність методики реалізації педагогічних умов формування професійної самосвідомості майбутніх інженерів, серед яких виокремлено наступні: застосування форм і методів активного навчання, що моделюють соціальний контекст і способи професійної взаємодії, забезпечення суб'єктно-рефлексивної позиції студентів у навчальному процесі, створення комплексного освітньо-виховного середовища, що активізує формування професійно ціннісних орієнтацій студентів. Формування професійної самосвідомості майбутніх інженерів відбувалося в три етапи, серед яких визначено діагностично-рефлексивний, розвивально-корекційний та оцінно-результативний. Розроблено методику формування професійної самосвідомості у студентів-майбутніх інженерів, що складається з чотирьох блоків (цільового, змістовного, операційно-діяльнісного, оцінювально-результативного) та комплексно відображає мету, завдання, принципи, форми та методи розвитку досліджуваної якості. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.203
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА438608 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|