РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000758052<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Полякова О. С. 
Теоретико-методологічні засади становлення та розвитку правової освіти в Україні : публічно-управлінський аспект : автореф. дис. ... д-ра наук з держ. упр. : 25.00.01 / О. С. Полякова; Нац. акад. держ. упр. при Президентові України, Харків. регіон. ін-т держ. упр.. - Харків, 2018. - 36 c. - укp.

Теоретично обгрунтовано особливості процесу становлення та розвитку публічного управління правовою освітою населення в Україні. Науково обгрунтовано функціональну модель публічного управління правовою освітою населення в Україні, що базується на стратегічному, аксіологічному, структурно-функціональному, діяльнісному, предметно-проблемному, системно-ситуаційному, системно-векторальному, суспільно значущому, емпіричному підходах, та визначено її основні компоненти - суб'єкти публічного управління (органи державної влади та управління, органи місцевого самоврядування, організації громадянського суспільства) та зв'язки, що визначають взаємодію між ними; правова освіта як об’єкт управління, що формується з трьох складових (формальної, неформальної та інформальної освіти). Узагальнено та систематизовано наукові дослідження з правоосвітньої тематики, здійснено їх наукометричний і метричний аналіз, виявлено основні тенденції. Запропоновано уніфікований підхід та сформовано тезаурус правової освіти як ієрархічно побудовану систему термінів відповідного наукового напряму за допомогою розроблених інтелект-карти поняття "правова освіта" і карти понять предметної сфери "публічне управління правовою освітою", що дає можливість усунути непорозуміння, яке має місце як у логіко-правовій організації знань, так і у практичній правоосвітній діяльності. Вдосконалено: класифікацію термінів у сфері публічного управління правовою освітою; періодизацію процесів розвитку публічного управління правовою освітою населення в Україні; упорядкування основних нормативно-правових актів, що визначають правовий режим у сфері публічного управління правовою освітою населення в Україні; підхід до спостереження за станом розвитку публічного управління правовою освітою населення на основі емпіричного дослідження. Наведено дані експертного опитування, присвяченого висвітленню рівня: сприйняття та розуміння правоосвітньої проблематики в українському суспільстві, правової свідомості населення, обізнаності громадян щодо змісту реформ, проваджуваних в Україні, та готовності упроваджувати їх на місцях; визначено закономірності у відповідях респондентів. Дістали подальшого розвитку систематизація наукових досліджень із правоосвітньої тематики; застосування аналітичного методу дослідження стану публічного управління правовою освітою та самої системи правової освіти в Україні; змістовні положення концепції розвитку правової освіти в Україні як комплексу фундаментальних поглядів на методологію досягнення високого рівня правової свідомості і правової культури громадян, зокрема - запропоновано блок-схему розроблення концепції та визначено її структуру; підхід до вдосконалення управлінської діяльності правоосвітнього спрямування.


Індекс рубрикатора НБУВ: Х8 р(4УКР) + Х819(4УКР)132

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА438737 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського