Бойченко М. А. Теоретичні та методичні засади освіти обдарованих школярів у США, Канаді та Великій Британії : автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.01 / М. А. Бойченко; Сум. держ. пед. ун-т ім. А.С. Макаренка. - Суми, 2019. - 44 c. - укp.Обгрунтовано теоретичні та методичні засади освіти обдарованих школярів у США, Канаді та Великій Британії задля визначення інноваційного потенціалу використання прогресивних концептуальних ідей досвіду досліджуваних країн у практиці українського шкільництва. З'ясовано теоретико-методологічні засади порівняльно-педагогічного дослідження освіти обдарованих школярів у США, Канаді та Великій Британії. Окреслено філософські, психолого-педагогічні та нейробіологічні засади порівняльно-педагогічного дослідження освіти обдарованих школярів. Розкрито витоки та генезу освіти обдарованих школярів у США, Канаді та Великій Британії. Висвітлено діяльність міжнародних і національних організацій у сфері освіти обдарованих і талановитих в умовах глобалізаційних та інтеграційних трансформацій. Схарактеризовано сучасний стан організаційно-методичних засад освіти обдарованих школярів у США, Канаді та Великій Британії. Визначено особливості професійно-педагогічної підготовки вчителів до роботи з обдарованими школярами в досліджуваних країнах. Визначено інноваційний потенціал використання в національній педагогічній теорії та практиці прогресивного досвіду США, Канади та Великої Британії в аспекті досліджуваної проблеми на основі дослідження генези та сучасного стану освіти обдарованих школярів в Україні. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.220 + Ч424(4/8)
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА438821 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|