Березка С. В. Особливості психокорекції поведінкових розладів дітей з порушенням інтелектуального розвитку засобами арт-терапії : автореф. дис. ... канд. психол. наук : 19.00.08 / С. В. Березка; НАН України, Ін-т спец. педагогіки і психології ім. М. Ярмаченка. - Київ, 2019. - 21 c. - укp.Висвітлено проблеміу психокорекції поведінкових розладів дітей старшого дошкільного віку засобами арт-терапії. Визначено основні теоретичні підходи до розуміння поведінкових розладів: клінічний, соціальний та психологічний. З'ясовано, що в рамках дослідження дітей дошкільного віку з порушенням інтелектуального розвитку доцільно використовувати психологічний підхід. В межах цього підходу, визначено основні види поведінкових розладів дошкільників з порушенням інтелектуального розвитку, причини їх утворення та описано психологічний портрет дітей з основними проявами поведінкових розладів. Виділено основні критерії сформованості агресивної та гіперактивної поведінки як видів поведінкових розладів дошкільників з порушенням інтелектуального розвитку. Розроблено модель та програму психокорекції поведінкових розладів дітей дошкільного віку з порушеннями інтелектуального розвитку, яка інтегрує у собі різні види арт-терапії та форми роботи. Доведено, що арт-терапія є універсальним засобом психокорекції поведінкових розладів дітей з порушенням інтелектуального розвитку в дошкільному віці. Індекс рубрикатора НБУВ: Ю948.4-734-90
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА438754 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Автореферати дисертацій Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|