РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000758388<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Бєлкін І. В. 
Педагогічні умови використання ділових ігор у професійній підготовці менеджерів маркетингових комунікацій у вищих навчальних закладах : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / І. В. Бєлкін; Вінниц. держ. пед. ін-т ім. Михайла Коцюбинського. - Вінниця, 2017. - 21 c. - укp.

Досліджено проблему визначення педагогічних умов використання ділових ігор у професійній підготовці менеджерів маркетингових комунікацій у ВНЗ. Визначено зміст поняття "професійна компетентність менеджера маркетингових комунікацій" як здатність фахівця, що спрямована на забезпечення соціального замовлення та задоволення потреб замовника і містить знання маркетингових моделей та економічних закономірностей, уміння застосовувати їх на практиці, аналізувати ринки, сегментувати споживача, переносити відомі способи діяльності в нові економічні умови, які регулюється переважаючими в особистості індивідуально значущими цінностями й мотивами, характеризує вектор її діяльності. З'ясовано стан дослідження проблеми підготовки майбутніх менеджерів маркетингових комунікацій і потенціал використання та структуру ділових ігор. Подано теоретичне узагальнення й обгрунтовано новий підхід до розв'язання проблеми навчання студентів за допомогою ділових ігор. Науково обгрунтована та розроблена модель професійної підготовки менеджерів маркетингових комунікацій у ВНЗ за допомогою ділової гри, перевірено її ефективність за визначеними критеріями. Відстежено позитивну динаміку таких показників, як: пізнавальна активність студентів; мотивація до освоєння професійних та інноваційних знань; розвиненість навичок співпраці (спільної діяльності); почуття колективної відповідальності; розвиненість презентаційних умінь і навичок майбутніх менеджерів маркетингових комунікацій; самооцінка студентів; розвиненість комунікативних умінь і навичок майбутніх менеджерів маркетингових комунікацій.


Індекс рубрикатора НБУВ: У.р30-252.46

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА431008 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського