РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000758455<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Белоус І. В. 
Методика навчання фізико-технічних основ променевої діагностики з використанням мережевих технологій : автореф. дис. ... канд. пед. наук (д-ра філософії) : 13.00.02 / І. В. Белоус; Нац. мед. ун-т ім. О.О. Богомольця. - Київ, 2020. - 23 c. - укp.

Вперше на основі комплексного наукового аналізу освітнього процесу в сучасних медичних закладах вищої освіти розроблено й експериментально перевірено ефективність методики навчання фізико-технічних основ променевої діагностики з використанням мережевих технологій. Обгрунтовано концептуальні основи створення інтегрованого у цифровий глобальний простір освітнього середовища кафедри радіології, сконструйовано персоніфіковане гібридне освітнє середовище на базі хмаринного сервісу Nextcloud. Обгрунтовано методику використання його компонентів для підвищення ефективності освітнього процесу з радіології. Розроблено структурно- функціональну модель формування предметних компетентностей з радіології, встановлено роль і місце її складових, функціональні взаємозв'язки між ними, охарактеризовано психолого-педагогічні умови її реалізації засобами мережевих форм організації навчання. Визначено особливості структурування навчального контенту з основ променевої діагностики при широкому застосуванні мережевих технологій навчання з виокремленням інваріантного ядра, змісту та варіативної оболонки. З позицій цілісності та наступності навчання встановлено базові змістові лінії, що формують когнітивну основу спеціальних компетентностей з фізико-технічних основ променевої діагностики. Розроблено й обгрунтовано критерії оцінювання рівнів сформованості взаємопов'язаних складових предметних компетентностей з радіології. Ефективність розробленої методики навчання фізико-технічних основ променевої діагностики з використанням мережевих технологій перевірено експериментально. Основні результати дослідження впроваджено в освітній процес з професійної підготовки майбутніх лікарів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р364 р3-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА444839 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського