РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000758476<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Лісова Н. І. 
Теоретико-методичні основи державно-громадського управління розвитком загальної середньої освіти : автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.06 / Н. І. Лісова; Черкас. нац. ун-т ім. Богдана Хмельницького. - Черкаси, 2020. - 40 c. - укp.

Розглянуто державно-громадське управління розвитком загальної середньої освіти на світоглядних основах постмодерністської методології, системології та синергетики, теорії дитино(людино)центризму, герменевтики та філософії управління. Досліджено розвиток шкільної освіти, визначено ідеї, цінності освітнього процесу в ході проведення реформ у різні історичні періоди. Визначено в авторській інтерпретації сутність поняття ''державно-громадське управління розвитком загальної середньої освіти'' як процес, який має початок і кінець (триває певний проміжок часу), може видозмінювати форму залежно від світоглядно-філософських засад; його структура включає державний і громадський складники, діяльність яких базується на довірчо-партнерській взаємодії, відкритому діа(полі)лозі та які здатні забезпечити співпрацю суб'єктів державного управління, самоврядування та громадськості щодо розвитку загальної середньої освіти в межах законодавчо визначених повноважень і власних суспільно значущих концептуальних інноваційних бачень та ініціатив. Охарактеризовано особливості малих міст і форми управління розвитком загальної середньої освіти в них (містах обласного та районного значення, міських об'єднаних територіальних громадах). Розроблено й обгрунтовано концептуальну модель системи державно-громадського управління розвитком загальної середньої освіти в малих містах України, в основу якої покладено один із принципів системології - принцип множинності моделей, що включає декілька субмоделей, а саме: субмодель учня-Людини, гідного довіри; субмодель інноваційного розвитку тринарної соціокультурної системи дитина - школа - громада у соціокультурному просторі малого міста, що має три вектори інноваційного розвитку через етапи її реалізації. Проаналізовано соціально-педагогічні умови та механізми державно-громадського управління розвитком загальної середньої освіти в містах обласного підпорядкування, районного значення та міських об'єднаних територіальних громад у взаємодії з громадами. Розглянуто процес формування освітньої політики і впровадження її в малих містах, запропоновано структуру побудови такої політики на місцевому рівні.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч34(4УКР) к2 + Ч34(4УКР)3

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА444860 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Автореферати дисертацій 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського