РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000758570<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Птащенко О. В. 
Міжнародний маркетинг високих технологій у глобальному економічному просторі : автореф. дис. ... д-ра екон. наук : 08.00.02 / О. В. Птащенко; Тернопіл. нац. екон. ун-т. - Тернопіль, 2020. - 40 c. - укp.

Запропоновано концептуалізовані засади міжнародного маркетингу високих технологій, що базуються на основних положеннях теорій глобалізації, інтеграції, гуманізації, екологізації та інформатизації глобального економічного простору та враховують специфічні особливості продукування, просування і комерціалізації високотехнологічних товарів та послуг, інноваційних знань. Обгрунтовано методологічний контент дослідження рівня використання міжнародного маркетингу високих технологій, що містить основну та допоміжні гіпотези, пов'язані з вирішенням суперечностей економічного розвитку на мікро-, мезо-, макрорівні у фінансовому, організаційному та конкурентному аспектах. Розроблено концептуальну модель міжнародного маркетингу високих технологій для підприємств України на світовому ринку високих технологій; удосконалено методичний підхід до визначення рівня розвитку інноватики країн у світовій глобальній економіці, який базується на здійсненні класифікації всіх країн-учасниць ринку високих технологій за трьома основними показниками: індекс глобалізації, індекс глобальної конкурентоспроможності та індекс інновацій. Розвинено категоріальний апарат дослідження в аспекті встановлення співвідношення між основними концептами "глобалізація", "інтеграція", "глобальний економічний простір", "високі технології", "ключові учасники ринку високих технологій"; поглиблено зміст поняття "міжнародний маркетинг високих технологій", який визначено як систему організації та координації діяльності суб'єктів глобального економічного простору, спрямовану на створення сприйняття ідей, нових технологій, продуктів та їх комерціалізацію через розробку програм просування, формування маркетингової логістичної та сервісної інфраструктури, політики ціноутворення для досягнення позитивних економічних результатів і конкурентних переваг на світових ринках. Удосконалено науково-методологічний підхід до оцінювання стану використання інструментів міжнародного маркетингу високих технологій, підгрунтям якого визначено особливості міжнародного маркетингу високих технологій; поглиблено теоретико-методичні основи обгрунтування вибору комунікаційних інструментів міжнародного маркетингу високих технологій, що враховують виявлені типові ознаки їх застосування: індивідуалізації, комплексності, комерціалізації. Розвинено науково-теоретичні підходи до періодизації становлення та розвитку світового ринку високих технологій, яка охоплює 5 етапів розвитку з чіткими часовими обмеженнями; удосконалено типологізацію маркетингового інструментарію ринку високих технологій за такими ознаками: сфера застосування маркетингового інструментарію, характер інструментарію, види стратегій, характер прийняття управлінських рішень, ступінь інтернаціоналізації, ступінь інноваційності.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)829.0-55-211.1 + У582.90-55-211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА444958 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
Повний текст  Автореферати дисертацій 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського