РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000758616<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Шевців З. М. 
Теорія і методика професійної підготовки майбутніх учителів початкової школи до роботи в інклюзивному середовищі загальноосвітнього навчального закладу : автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.04 / З. М. Шевців; Рівненський державний гуманітарний університет. - Рівне, 2017. - 44 c. - укp.

Обгрунтовано теоретико-методичні засади професійної підготовки майбутніх учителів початкової школи та формування у них соціально- педагогічної компетентності до роботи в інклюзивному середовищі загальноосвітнього навчального закладу. Обгрунтовано професіограму вчителя інклюзивного навчання початкової школи (інклюзивний педагог) і розроблено концепцію соціально-педагогічної компетентності майбутнього вчителя інклюзивного навчання початкової школи інклюзивного загальноосвітнього навчального закладу. Визначено основні методологічні підходи, принципи професійної підготовки майбутніх учителів початкової школи, запропоновано концепцію професійної підготовки майбутніх учителів початкової школи, розроблено модель процесу формування в них соціально-педагогічної компетентності для роботи в інклюзивному середовищі загальноосвітнього навчального закладу. Визначено критерії, показники, рівні сформованості когнітивної, діяльнісної й особистісно фахової компонент та адекватно дібрано методи їхнього діагностування. Визначено методику спеціально організованого навчання (основні форми організації навчання, методи та засоби навчання), яка уможливлює в розробленій і теоретично обґрунтованій концепції професійної підготовки майбутнього вчителя початкової школи процес формування соціально-педагогічної компетентності до роботи в інклюзивному середовищі загальноосвітнього навчального закладу. Експериментально перевірено ефективність методики професійної підготовки та реалізації педагогічних умов формування у майбутніх учителів соціально-педагогічної компетентності до роботи в інклюзивному середовищі загальноосвітнього навчального закладу.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю940 + Ч489.518.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА432263 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського