Зуєва А. Б. Педагогічні умови формування професійного мислення майбутніх техніків-механіків у вищих аграрних навчальних закладах I-II рівнів акредитації : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / А. Б. Зуєва; Національна академія педагогічних наук України, Інститут професійно-технічної освіти. - Київ, 2018. - 20 c. - укp.Обгрунтовано педагогічні умови формування професійного мислення майбутніх техніків-механіків агропромислового виробництва: підвищення мотивації майбутніх фахівців до формування професійного мислення, спрямування цілей, завдань, принципів та змісту навчання на формування такого мислення, упровадження методики його формування. Запропоновано модель формування професійного мислення майбутніх техніків-механіків агропромислового виробництва, що охоплює такі взаємопов'язані блоки: цільовий, методологічний, змістовий, діяльнісний, результативний. Розроблено й апробовано методику формування їх професійного мислення у аграрних ВНЗ І-ІІ рівнів акредитації та відповідно навчально-методичне забезпечення. Шляхом апробації методики експериментально підтверджено результативність запропонованих педагогічних умов і моделі. Індекс рубрикатора НБУВ: П07 р(4УКР)3-3
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА433325 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика України Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|