Воровка М. І. Теорія і практика розвитку гендерної культури студентів вищих навчальних закладів України (60-ті роки XX – початок XXI століття) : автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.01 / М. І. Воровка; Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка. - Кропивницький, 2019. - 40 c. - укp.Цілісно та всебічно схарактеризовано розвиток гендерної культури студентів як соціокультурного й історико-педагогічного феномену, проаналізовано його ґенезу як педагогічної теорії та освітньої практики ВНЗ України в 60-ті рр. ХХ - на початку ХХІ ст. Визначено передумови, фактори, обґрунтовано історико-педагогічну періодизацію досліджуваного процесу: 1) 60-ті - початок 90-х рр. ХХ ст. - підготовчий період (складається з двох етапів: 60-ті - початок 80-х рр. ХХ ст. і середина 80-х - початок 90-х рр. ХХ ст.); 2) 90-ті рр. ХХ - початок ХХІ ст. - період виокремлення й упровадження (складається з етапів: 90-ті рр. ХХ ст. - 2005 р. та 2005 р. і дотепер). Схарактеризовано суспільно-історичний, історико-науковий та історико-освітній контексти кожного з періодів та етапів. Розглянуто особливості, шляхи та засоби розвитку гендерної культури студентів в освітній практиці ВНЗ України на кожному з періодів та етапів через спеціально організовану педагогічну діяльність і через прихований навчальний план. Розкрито ґенезу методологічних підходів до розуміння гендерних проблем у вітчизняній педагогіці (статеводиференційований, соціостатевий і гендерний), які склалися у хронологічних межах дослідження. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч484(4УКР)6 + С5*423.2*344
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА444831 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|