Товстяк М. М. Дидактичні засади структурування змісту навчального матеріалу дисциплін з менеджменту освіти : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.09 / М. М. Товстяк; Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди. - Харків, 2018. - 20 c. - укp.Структурування змісту навчального матеріалу дисциплін з менеджменту освіти розглянуто як раціональну організацію змісту навчального матеріалу зазначених дисциплін з урахуванням вимог до майбутнього суб’єкта управління, що повинні відображатися в процесі його професійної підготовки шляхом актуалізації відповідних особистісних якостей дидактичними засобами і сприяти реалізації основних функцій зазначених дисциплін. Встановлено, що дидактичними засадами, на яких навчальний матеріал структурується найбільш раціонально щодо цілей підготовки менеджера загалом та функцій, що їх виконують окремі дисципліни з менеджменту освіти, є методологічні підходи (системно-структурний, особистісний, компетентнісний, акмеологічний, праксеологічний) та принципи (єдності загального й окремого, теорії і практики; конструктивності; етапності; оптимальності; самоосвітньої зорієнтованості; поліфункціональності; творчості; продуктивного самовираження). На основі з’ясування узагальненої структури навчального результату вивчення дисциплін з менеджменту освіти встановлено критерії його якості: мотиваційно-цільовий, когнітивно-діяльнісний та аналітично-проективний, що дало змогу експериментально перевірити та довести ефективність розробленої технології структурування змісту матеріалу дисциплін з менеджменту освіти. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.2
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА433878 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|