Проскурніна Н. В. Формування партнерських відносин інструментами маркетингу в соціальних мережах / Н. В. Проскурніна // Проблеми економіки. - 2020. - № 4. - С. 201-209. - Бібліогр.: 18 назв. - укp.Мета роботи - дослідження основних цифрових каналів маркетингової діяльності та визначення методології побудови партнерських відносин (ПВ) у ланцюжку створення вартості (СВ) у соціальних мережах (СМ) для операторів роздрібної торгівлі (РТ). У результаті дослідження визначено основні цифрові канали, інструменти та технології, що впливають на ефективність маркетингової стратегії (МС) просування продукції підприємства сфери торгівлі на ринку. Наведено деякі з основних переваг використання СМ у СМ РТ. Сформовано процес побудови ПВ у ланцюжку СВ у СМ. Оскільки першим кроком до створення ПВ у ланцюжку СВ у СМ є визначення цілей і завдань, визначено загальні цілі для операторів РТ. Доведено, що загальними цілями для операторів РТ можна вважати підвищення впізнаваності бренду, більш високу якість продажів, підвищення рентабельності інвестицій, створення лояльної фан-бази. Узагальнено, що маркетинг у СМ може допомогти з низкою цілей, таких як збільшення відвідуваності сайту; створення якісних лідів (потенційних клієнтів, які будь-яким чином відреагували на маркетингову взаємодію); побудова конверсій; підвищення впізнаваності бренду; створення ідентичності бренду і позитивної асоціації бренду; покращання спілкування та взаємодії з цільовими аудиторіями. Наведено цикл соціального успіху, який складається з 4 етапів: соціальне слухання, соціальний вплив, соціальна мережа, соціальний продаж, і визначено суть кожного з етапів. Узагальнено цілі та метрики ефективності кожного етапу циклу соціального успіху. Перспективами подальших досліджень у цьому напрямі є формування методичних засад оцінювання ефективності маркетингових заходів в умовах цифрової трансформації з використанням узагальненої функції бажаності Харрінгтона. Індекс рубрикатора НБУВ: У010.322 + У542.1 ф
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж100602 Пошук видання у каталогах НБУВ
Повний текст Наукова періодика України Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|