РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000759407<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Проскурніна Н. В. 
Формування партнерських відносин інструментами маркетингу в соціальних мережах / Н. В. Проскурніна // Проблеми економіки. - 2020. - № 4. - С. 201-209. - Бібліогр.: 18 назв. - укp.

Мета роботи - дослідження основних цифрових каналів маркетингової діяльності та визначення методології побудови партнерських відносин (ПВ) у ланцюжку створення вартості (СВ) у соціальних мережах (СМ) для операторів роздрібної торгівлі (РТ). У результаті дослідження визначено основні цифрові канали, інструменти та технології, що впливають на ефективність маркетингової стратегії (МС) просування продукції підприємства сфери торгівлі на ринку. Наведено деякі з основних переваг використання СМ у СМ РТ. Сформовано процес побудови ПВ у ланцюжку СВ у СМ. Оскільки першим кроком до створення ПВ у ланцюжку СВ у СМ є визначення цілей і завдань, визначено загальні цілі для операторів РТ. Доведено, що загальними цілями для операторів РТ можна вважати підвищення впізнаваності бренду, більш високу якість продажів, підвищення рентабельності інвестицій, створення лояльної фан-бази. Узагальнено, що маркетинг у СМ може допомогти з низкою цілей, таких як збільшення відвідуваності сайту; створення якісних лідів (потенційних клієнтів, які будь-яким чином відреагували на маркетингову взаємодію); побудова конверсій; підвищення впізнаваності бренду; створення ідентичності бренду і позитивної асоціації бренду; покращання спілкування та взаємодії з цільовими аудиторіями. Наведено цикл соціального успіху, який складається з 4 етапів: соціальне слухання, соціальний вплив, соціальна мережа, соціальний продаж, і визначено суть кожного з етапів. Узагальнено цілі та метрики ефективності кожного етапу циклу соціального успіху. Перспективами подальших досліджень у цьому напрямі є формування методичних засад оцінювання ефективності маркетингових заходів в умовах цифрової трансформації з використанням узагальненої функції бажаності Харрінгтона.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.322 + У542.1 ф

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж100602 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського