Гарага А. В. Формування "Soft Skills" студентів університету - перспективний напрямок підвищення якості вищої освіти / А. В. Гарага // Екон. вісн. ун-ту/Переяслав-Хмельниц. держ. пед. ун-т ім. Г. Сковороди. - 2020. - Вип. 47. - С. 46-52. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.Предметом дослідження є формування "soft skills" у майбутніх фахівців сфери обслуговування. Мета статті - розгляд основних детермінант розвитку "soft skills" у майбутніх фахівців сфери обслуговування. Завдання дослідження - здійснити аналіз професійної підготовки фахівців сфери обслуговування, розширити навчально-методичне забезпечення підготовки фахівця туризму, висвітлити сутність та основні відмінності професійної підготовки фахівців сфери туризму у різних ЗВО України, запропонувати напрями формування "м'яких" навичок підготовки фахівців сфери обслуговування. У процесі дослідження були застосовані такі загальні та конкретні наукові методи дослідження: системний підхід, методи логічного узагальнення та порівняння, наукової абстракції, методи синтезу, логічного узагальнення та аналогій. Методологічну базу дослідження склали наукові праці вітчизняних та зарубіжних учених та провідних фахівців, аналітичні матеріали з проблеми дослідження. Здійснено аналіз професійної підготовки фахівців сфери обслуговування, розширено навчально-методичне забезпечення підготовки фахівця туризму, висвітлено сутність та основні відмінності професійної підготовки фахівців сфери туризму у різних ЗВО України, запропоновано напрями формування "м'яких" навиків підготовки фахівців сфери обслуговування. Отримані результати дослідження можуть бути використані навчальними відділами ЗВО України для розширення освітньо-професійних програм, навчальних комплексів, навчальних планів та робочих програм. Висновки: виходячи з аналізу процесу професійної підготовки майбутніх фахівців сфери туризму, сутності поняття та її структури, було встановлено основні методи розвитку "soft skills" для студентів сфери обслуговування: - самостійне вивчення інформації про моделі успішної поведінки (читання літератури, самостійне вивчення різних матеріалів, тренінги); - пошук зворотного зв'язку - отримання зворотного зв'язку від однокурсників, викладачів, наставників і роботодавців про успішність своєї поведінки в аспекті розвитку конкретного досвіду; - навчання на досвіді інших і ментворкінг - виділення і вивчення моделей успішної поведінки того, хто має високий рівень розвитку даної компетенції, робота з наставником; - рішення кейсів - дослідження конкретних ситуацій з пропозицією оптимальних шляхів вирішення; - "навчання через розгортання сюжетних ліній на основі бінарних тематичних опозицій" - включення в вивчення матеріалу через подання його у вигляді розповіді, історії шляхом виявлення його емоційно-особистісної значущості. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)497.40-18 + Ч484
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж73720 Пошук видання у каталогах НБУВ
Повний текст Наукова періодика України
![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|