РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000759526<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Гарага А. В. 
Формування "Soft Skills" студентів університету - перспективний напрямок підвищення якості вищої освіти / А. В. Гарага // Екон. вісн. ун-ту/Переяслав-Хмельниц. держ. пед. ун-т ім. Г. Сковороди. - 2020. - Вип. 47. - С. 46-52. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Предметом дослідження є формування "soft skills" у майбутніх фахівців сфери обслуговування. Мета статті - розгляд основних детермінант розвитку "soft skills" у майбутніх фахівців сфери обслуговування. Завдання дослідження - здійснити аналіз професійної підготовки фахівців сфери обслуговування, розширити навчально-методичне забезпечення підготовки фахівця туризму, висвітлити сутність та основні відмінності професійної підготовки фахівців сфери туризму у різних ЗВО України, запропонувати напрями формування "м'яких" навичок підготовки фахівців сфери обслуговування. У процесі дослідження були застосовані такі загальні та конкретні наукові методи дослідження: системний підхід, методи логічного узагальнення та порівняння, наукової абстракції, методи синтезу, логічного узагальнення та аналогій. Методологічну базу дослідження склали наукові праці вітчизняних та зарубіжних учених та провідних фахівців, аналітичні матеріали з проблеми дослідження. Здійснено аналіз професійної підготовки фахівців сфери обслуговування, розширено навчально-методичне забезпечення підготовки фахівця туризму, висвітлено сутність та основні відмінності професійної підготовки фахівців сфери туризму у різних ЗВО України, запропоновано напрями формування "м'яких" навиків підготовки фахівців сфери обслуговування. Отримані результати дослідження можуть бути використані навчальними відділами ЗВО України для розширення освітньо-професійних програм, навчальних комплексів, навчальних планів та робочих програм. Висновки: виходячи з аналізу процесу професійної підготовки майбутніх фахівців сфери туризму, сутності поняття та її структури, було встановлено основні методи розвитку "soft skills" для студентів сфери обслуговування: - самостійне вивчення інформації про моделі успішної поведінки (читання літератури, самостійне вивчення різних матеріалів, тренінги); - пошук зворотного зв'язку - отримання зворотного зв'язку від однокурсників, викладачів, наставників і роботодавців про успішність своєї поведінки в аспекті розвитку конкретного досвіду; - навчання на досвіді інших і ментворкінг - виділення і вивчення моделей успішної поведінки того, хто має високий рівень розвитку даної компетенції, робота з наставником; - рішення кейсів - дослідження конкретних ситуацій з пропозицією оптимальних шляхів вирішення; - "навчання через розгортання сюжетних ліній на основі бінарних тематичних опозицій" - включення в вивчення матеріалу через подання його у вигляді розповіді, історії шляхом виявлення його емоційно-особистісної значущості.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)497.40-18 + Ч484

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73720 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського