РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000759877<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Устік О. М. 
Архітектоніка механізму інформаційної підтримки стратегічного управління маркетингом і збутом в аграрному підприємстві / О. М. Устік, О. М. Гіржева // Актуал. проблеми інновац. економіки. - 2020. - № 1. - С. 64-70. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Ефективність запровадження і використання в процесі маркетингу та збуту аграрного підприємства інформаційних систем і технологій є одними з основних чинників, що впливають на збільшення його конкурентоспроможності через підвищення рівня гнучкості та ступенів використання його маркетингового потенціалу, тобто через покращення маркетингової і збутової активності аграрного підприємства. Мета статті - формування принципів інформаційної підтримки стратегічного управління маркетингом і збутом в аграрному підприємстві та на їх основі розробки архітектоніки організаційно-економічного механізму даного процесу. Методологія дослідження. Використано метод аналізу й синтезу, абстрактно-логічний, монографічний, спостереження, вибірки та групування, узагальнення і порівняльного аналізу, логіко-структурного й графічного моделювання. Обгрунтовано принципи побудови системи інформаційного маркетингового забезпечення діяльності підприємства. Запропоновано схему функціонування системи збору та використання маркетингової інформації аграрного підприємства. Розкрито структуру інформаційного маркетингового забезпечення підприємства з деталізацією його складових: зовнішньої маркетингової інформації та внутрішньої маркетингової інформації. Запропоновано авторську архітектоніку організаційно-економічного механізму інформаційної підтримки стратегічного управління маркетингом і збутом в аграрному підприємстві. Висновки: всі потоки інформації, що циркулюють між суб'єктами відповідної сфери діяльності, формують систему маркетингово-збутової інформації, що складає собою комплекс всіх отриманих, проаналізованих і оброблених даних, що використовуються сукупно та залежать один від одного. Система маркетингової інформації може коректно сформуватися та оптимально функціонувати лише за умови поєднання всіх компонентів, їх взаємозв'язків і повного обсягу інформації, що виникає на кожному з проміжних етапів. Важливим моментом є наявність обов'язкового зворотного зв'язку системи з кожним із компонентів - після використання інформації система її оброблює та оптимізує і надає в якості зворотного зв'язку для подальшого впровадження такої інформації до діючого обігу інформаційних потоків.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)321-21

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж101404 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського