РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000760055<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Тимошенко В. І. 
Аналіз роботи керуючих реактивних двигунів верхнього ступеня PH "Циклон-4М" при запусках та зупинках маршового двигуна / В. І. Тимошенко, Ю. В. Книшенко, В. М. Дураченко, С. Ю. Асмоловський // Техн. механіка. - 2020. - № 2. - С. 22-35. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Мета роботи - дослідження впливу збурень від запусків і зупинок маршового двигуна багаторазового вмикання на роботу керуючих реактивних двигунів при їх безперервних і імпульсних режимах роботи з урахуванням об'єднання паливних магістралей цих установок. Відмова від традиційного живлення керуючих двигунів з автономних баків дозволяє збільшити масу виведеного корисного вантажу за рахунок виключення газової витіснювальної системи і забезпечує більш повне використання бортових запасів палива. У числі основних завдань системи керуючих двигунів як виконавчих органів системи керування польотом верхнього ступеня ракети-носія: керування за креном, тангажем та рисканням при різних режимах роботи маршового двигуна, прискорення ступеня перед повторними запусками маршового двигуна, відведення ступеня на орбіту утилізації з виробітком залишків палива. Наявність гідравлічного зв'язку паливних магістралей керуючих двигунів і маршового двигуна призводить до появи на входах до керуючих двигунів збурень тиску компонентів палива при запусках/зупинках маршового двигуна у вигляді провалів і кидків тиску повинні бути додатково відпрацьовані системою керування рухом ступеня ракети. Для дослідження роботи керуючих двигунів в умовах збурень від маршового двигуна використано розроблену авторами комплексну математична модель, що описує рух компонентів палива в магістралях живлення, в паливних електрокерованих клапанах і камерах згоряння керуючих двигунів. При проведенні розрахунків використано часові залежності збурень, що отримані при комплексних наземних випробуваннях верхнього ступеня ракети-носія "Циклон-4М". Результати розрахунків для найбільш напружених комбінацій роботи керуючих двигунів в умовах збурень при запусках і зупинках маршового двигуна показують, що зміни тяги керуючих двигунів знаходяться в межах, що відповідають вимогам технічного завдання на розробку керуючих двигунів у складі рідинно-реактивної системи.


Індекс рубрикатора НБУВ: О651.11-048

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16745 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського