РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000760465<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Semjon J. 
Proposal of robotized cell with robot Kuka KR 6 for educational purposes = Пропозиція роботизованого робочого місця з роботом Kuka KR 6 для навчальних цілей / J. Semjon, M. Kocan // Техн. науки та технології. - 2019. - № 4. - С. 49-54. - Бібліогр.: 9 назв. - англ.

Питання використання роботизованих робочих місць для навчання студентів технічних галузей є надзвичайно актуальним. Це надає змогу збільшити зайнятість студентів на ринку праці не лише для потреб сьогодення, але й для майбутнього. Розробка та реалізація навчального робототехнічного робочого місця дають можливість готувати студентів відповідно до їх потреб та сучасних знань. Мета рішення - розробити навчальне робоче місце для обробки, обладнане роботом Kuka KR6 та пневматичним ефектором. Ефектор з трьома пальцями SMC дозволяє утримувати та переносити предмети з максимальним зусиллям затиску 130 Н. В той же час робоче місце дозволяє розміщувати оброблювані об'єкти в загальній кількості на 32 позиціях. Використання кутових промислових роботів поширилося і в інші галузі промисловості, де їх використовували лише час від часу. Це створює потребу в додатковому персоналі, здатному програмувати робота і налаштувати технологію для конкретної проблеми роботизованого робочого місця. Виділення недосліджених частин загальної проблеми. Покращення знань студентів або перепідготовка працівників створює передумови для їх кращого застосування в технічній практиці. Можливість реалізувати спеціалізовані програми на роботах промислового рівня готує студентів виконувати свою роботу без необхідності додаткового навчання, економлячи витрати та час для роботодавців. Мета дослідження - розробити навчальне робототехнічне робоче місце з метою підготовки студентів відповідно до конкретних потреб роботодавців. Робоче місце дозволяє використовувати інші пневматичні захоплювачі, також можливо підключити загалом до 16 входів і виходів для з'єднання з іншими периферійними пристроями. Робот також може використовуватися для створення програми в середовищі ROS, що, в свою чергу, створює необхідність використання пристрою Kinect для виявлення неорієнтованих компонентів. Використання робота, чия система управління KR C4 є однією з найсучасніших, дозволяє студентам підготуватися до потреб практики в найближчому майбутньому. Після закінчення навчання студент може програмувати он-лайн роботи Kuka для промислового використання. Висновки: висвітлено розробку та створення навчального роботизованого робочого місця для створення програм з використанням пневматичного захвату. Конструкція та використання шахової дошки надає можливість створити велику кількість можливих комбінацій для навчальних цілей. Це створює хорошу передумову для адаптації навчання до конкретних потреб групп, що навчаються. Використання горизонтальної та похилої площини навчить учнів використовувати систему координат інструменту або зовнішньої бази при програмуванні. З цієї причини програмування руху робота по правильній траєкторії є більш складним і покращує просторове сприйняття учнями робочої області робота.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ж.р(4УКР)3-366 + З965.941

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж101341 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського