РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000760640<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Каленський А. 
Оцінювання якості підготовки фахівців у коледжах: теорія, практика, перспективи / А. Каленський, Т. Пащенко, І. Мося, Н. Ваніна, Н. Калашнік // Проф. педагогіка. - 2020. - № 2. - С. 35-43. - Бібліогр.: 41 назв. - укp.

Відповідність якості освіти потребам людини, суспільства, держави визначило необхідність модернізації української освіти та забезпечення балансу між запитами ринку праці та розвитком системи фахової передвищої освіти (ПВО). Вирішення проблем з удосконалення освітніх технологій і впровадження інноваційних методів навчання є актуальним завданням розроблення педагогічних засобів формування загальних і професійних компетентностей, критеріїв і методик оцінювання досягнення студентами запланованих результатів навчання. Мета роботи - аналіз теорії, практики та перспектив оцінювання якості підготовки фахівців у коледжах. Для досягнення мети застосовано сукупність теоретичних (опис, аналіз, синтез, порівняння, узагальнення) та емпіричних (спостереження, опитування, анкетування) методів дослідження. Суть дослідження полягає в тому, що підвищення якості підготовки фахівців у закладах фахової ПВО з урахуванням особливостей реформування вітчизняної системи освіти та потреб національного ринку праці неможливе без сучасного методичного забезпечення оцінювання їхньої підготовки. Проведення опитування педагогічних працівників із неоднаковим педагогічним стажем і науковими званнями з різних областей України надало змогу з'ясувати сучасні особливості оцінювання якості підготовки фахівців у технікумах і коледжах. Із метою дослідження готовності викладачів до оцінювання якості підготовки фахівців у технікумах і коледжах розроблено та розіслано анкети до всіх навчальних закладів, з якими підписано договір про співробітництво. За результатами анкетування запропоновано модернізацію комплексу головних принципів оцінювання якості навчання та шляхи досягнення об'єктивного педагогічного контролю. Зроблено висновки, що застосування основних принципів оцінювання якості професійної освіти з використанням експериментальних досліджень надало змогу довести необхідність урахування педагогічних умов для належного оцінювання якості підготовки фахівців у коледжах. Результати дослідження оцінювання якості підготовки фахівців у технікумах і коледжах зумовили необхідність розробки комплексу заходів щодо модернізації оцінювання якості підготовки. У ході дослідження готовності викладачів до оцінювання якості підготовки фахівців доведено необхідність запровадження методичної системи оцінювання якості підготовки фахівців у закладах фахової ПВО та розроблення її структурної моделі.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч479.511.203(4УКР) + Ч479.514(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж74078 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського