РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000760644<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Радкевич В. 
Результати дослідження сучасного стану партнерства у підготовці педагогів професійної освіти / В. Радкевич, О. Бородієнко, В. Кручек, О. Радкевич // Проф. педагогіка. - 2020. - № 2. - С. 69-82. - Бібліогр.: 79 назв. - укp.

Актуальність: у системі підготовки педагогів для професійної (професійно-технічної) (ПТО) освіти бракує взаємодії між суб'єктами цього процесу, стейкхолдерами та іншими зацікавленими сторонами, що зумовлює її невідповідність потребам ринку праці, знижує якість освіти. Разом із тим, сформованість професійних компетентностей викладачів визначає не лише якість підготовки здобувачів професійної ПТО, але й усієї системи, що спрямована на забезпечення економіки країни кваліфікованими робітничими кадрами. Механізми управління професійною підготовкою викладачів для закладів ПТО потребують перегляду та вдосконалення. Одним з інструментів розв'язання цієї проблеми є управління на основі партнерства та стандартизації. Тому дослідження сучасного стану партнерства у підготовці педагогів професійної освіти заради розроблення нових механізмів управління підготовкою є надзвичайно актуальним. Мета роботи - аналіз сучасного стану партнерства у підготовці педагогів професійної освіти. Методи: аналіз наукової літератури, законодавчо-нормативних документів - для вивчення сучасних тенденцій в управлінні професійною підготовкою педагогів; метод опитування (анкетування з використанням вебсервісу GoogleForms), метод експертного оцінювання, порівняльний аналіз - для з'ясування сучасного стану партнерства у підготовці педагогів професійної освіти. Наведено результати опитування викладачів закладів вищої освіти, які здійснюють підготовку здобувачів за спеціальністю "Професійна освіта", здобувачів вищої освіти, педагогів і керівників закладів професійної освіти. Опитування засвідчило факт недосконалості існуючої системи підготовки педагогів професійного навчання, зокрема: несистемної співпраці всіх суб'єктів освітнього процесу та потенційних роботодавців, недостатньої практичної та професійної спрямованості навчання, невідповідності вимогам ринку праці, віддаленості від виробничих умов, затеоретизованості навчання, невикористання всіх потенційних можливостей співпраці з міжнародними організаціями, центрами зайнятості, професійними спілками. Для посилення якості підготовки необхідне впровадження нових механізмів управління цією підготовкою, вдосконалення методики навчання, організації практичного навчання здобувачів освіти та системи підвищення кваліфікації через налагодження тісної співпраці, розширення партнерських відносин між закладами професійної (професійно-технічної), вищої освіти та з іншими зацікавленими сторонами.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч451.203 + Ч489.5/1.5

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж74078 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського