РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000761130<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Калугіна Н. А. 
Адаптивна модель розвитку електронної комерції / Н. А. Калугіна // Бізнес Інформ. - 2020. - № 9. - С. 298-304. - Бібліогр.: 13 назв. - укp.

Мета роботи - формування моделі розвитку електронної комерції, адаптованої до реалій сучасності та особливостей розвитку інфокомунікацій країни. Проаналізовано сучасний стан розвитку інфокомунікацій та активність підприємств у контексті застосування ними цифрових платформ для ведення бізнесу. Встановлено, що розвиток електронної комерції сповільнюється нерівністю доступу до сучасних інформаційно-комунікаційних технологій і низькою активністю певних суб'єктів економічної діяльності щодо здійснення торговельних операцій через мережу Інтернет. Запропоновано адаптивну модель розвитку електронної комерції, яка базується на урахуванні умов зовнішнього контуру розвитку підприємств і внутрішнього контуру в аспекті наявної ресурсної бази та потенційних можливостей розвитку. Модель потребує наявності інформаційної бази процесів розвитку електронної комерції, містить методичні основи аналізу внутрішнього та зовнішнього контурів розвитку електронної комерції, а також методи прогнозування змін зовнішнього контуру та визначення внутрішнього потенціалу. Необхідним елементом моделі є визначення критеріїв можливості розвитку електронної комерції в існуючих умовах та формування переліку інваріантних моделей на різних платформах, найбільш прийнятних в умовах зовнішнього контуру. Обгрунтована необхідність урахування існуючих кіберризиків та застосування заходів щодо їх мінімізації в процесі розвитку електронної комерції. Визначено, що розвиток електронної комерції приводить до виникнення ефекту на мікро-, мезо- та макрорівнях, що в підсумку може привести до появи синергетичного ефекту. Зворотний зв'язок, який містить модель, дозволяє пов'язати етап визначення результатів із формуванням інваріантних моделей розвитку, який спрацьовує у випадку відсутності бажаних результантів за обраною моделлю розвитку електронної комерції. Подальші дослідження спрямовуватимуться на обгрунтування критеріїв, які визначають можливість розвитку електронної комерції за умов внутрішнього та зовнішнього контурів.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421 ф

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14572 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського