РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000761131<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Шульгіна Л. М. 
Методичний інструментарій розрахунку перспективних обсягів реалізації туристичних продуктів / Л. М. Шульгіна, Я. Бінда, Г. П. Жалдак // Бізнес Інформ. - 2020. - № 9. - С. 305-311. - Бібліогр.: 14 назв. - укp.

На основі положень концепції життєвого циклу товару та теорії поведінки споживача розроблено методичний інструментарій розрахунку обсягу реалізації інноваційного продукту, а також швидкості його проникнення на ринок. Встановлено залежність обсягів продажу інноваційних туристичних продуктів на внутрішньому ринку від рівня прихильності споживачів до туристичної агенції та її пропозиції. Обгрунтовано метод вимірювання рівня прихильності споживачів до туристичної агенції та її пропозиції. Показано, що існує взаємозв'язок між структурою цільового ринку та його активністю в закупівлі туристичних продуктів. Завдяки вдосконаленню класифікації складових елементів цільових сегментів поглиблено сегментацію з урахуванням особливостей поведінки окремих підсегментів. Виділено та описано особливості таких підсегментів цільового ринку: ринок лояльних споживачів, ринок симпатиків, кваліфікований ринок, ринок шукачів, обслуговуваний ринок, імовірний ринок, потенційний ринок, перспективний ринок. Емпірично доведено участь кожного підсегмента цільового ринку у швидкості поширення інноваційного туристичного продукту на ринку. З'ясовано, що сегмент "Ринку лояльних споживачів" є найменшим, і його найскладніше формувати та підтримувати. Отже, щоб створити своєрідний "резерв" для його поповнення, необхідно постійно працювати над розширенням груп "Ринок симпатиків" та "Ринок шукачів". Обсяг найбільш нестабільного сегмента - "Ринку шукачів" - значно перевищує розмір інших сегментів і значною мірою залежить від психографічних характеристик його учасників. Сегмент "Традиціоналістів" порівняно невеликий, однак за кількістю він майже порівнянний із сегментом "Послідовники лідерів" (що суттєво впливає на сприйняття ринку туристичних продуктів), а "Традиціоналісти" значно перевершують "Послідовників лідерів" за попитом і прихильністю до встановлених пріоритетів.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.295.321 + У542.43

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14572 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського