Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000761183<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
Strelnykov H. O. Increasing the efficiency of the interceptor thrust vector control system of rocket engine = Підвищення ефективності інтерцепторної системи керування напрямком вектора тяги ракетного двигуна / H. O. Strelnykov, O. L. Tokareva, O. D. Ihnatiev, N. S. Pryadko, K. V. Ternova // Техн. механіка. - 2020. - № 4. - С. 13-28. - Бібліогр.: 14 назв. - англ.Досліджено статичні та динамічні характеристики газодинамічної (інтерцепторної) підсистеми комбінованої системи керування вектором тяти і визначено шляхи підвищення її ефективності. Комбінована система керування включає в себе механічну і газодинамічну підсистеми. Газодинамічне регулювання вектора тяги є найбільш важливою і надійною підсистемою комбінованої системи керування. Розглянуто варіант збурення надзвукового потоку установкою твердої перешкоди (інтерцептору) в середній частині сопла ракетного двигуна. Важливою перевагою такого способу газодинамічного керування вектором тяги ракетного двигуна є практична відсутність втрат його питомого імпульсу на керування вектором тяги внаслідок відсутності витрати робочого тіла на створення керуючого зусилля. Інжекція через інтерцептори захищає його від впливу соплового надзвукового потоку і створює додаткове бічне зусилля. До теперішнього часу не досліджено питання про оптимальне для створення керуючого зусилля місцезнаходження масопідводу по висоті інтерцептору і динамічні характеристики такої системи. Мета роботи - пошук оптимального положення отвору масопідводу робочого тіла через інтерцептори для одержання максимальної добавки керуючого зусилля і визначення впливу передавальних функцій елементів інтерцепторної системи на характеристики перехідного процесу за створення керуючого зусилля. Під час дослідження статичних характеристик збурення надзвукового потоку газу в соплі інтерцептором зі вдувом через нього вторинного робочого тіла одержано практичний висновок про найбільш зручне розташування отвору вдуву у верхній частині інтерцептору з точки зору ефективності керування вектором тяги і захисту інтерцептору. Одержано перехідну функцію процесу інтерцепторного регулювання напряму вектора тяги рідинного ракетного двигуна з урахуванням створення додаткового керуючого зусилля вприскуванням рідкого компонента палива. Встановлено, що втрата стійкості функціонування інтерцепторного вузла з вприскуванням залежить від перехідного процесу клапану, що регулює витрату робочого тіла на вприскування. Індекс рубрикатора НБУВ: О651-014
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж16745 Пошук видання у каталогах НБУВ
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
|