РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000761447<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Buchna Y. A. 
Changes in the advertising industry in the context of the global lockdown-2020: economic and social issues = Зміни в рекламній індустрії в умовах глобального карантину 2020: економічні та соціальні засади / Y. A. Buchna, D. S. Davydov // Бізнес Інформ. - 2020. - № 10. - С. 413-419. - Бібліогр.: 8 назв. - англ.

Мета роботи - висвітлення ключових змін у галузі реклами та маркетингу на міжнародному рівні внаслідок пандемії коронавірусу та спричиненої ним глобальної економічної кризи. Проводячи детальний аналіз наукових статей, визначено основні тенденції, за якими надалі буде зазнавати змін сучасна рекламна індустрія у світі, та сформовано бачення можливих шляхів подальшого розвитку ситуації в рамках міжнаціональної кризи в економіці. Визначено ключові показники економічної кризи та висвітлено їх вплив на рішення рекламних агентств щодо вибору засобів, каналів та змісту рекламних кампаній. Сформовано новий напрям, у якому рекламні агентства втілюють та просувають свої кампанії. Обгрунтовано актуальність проведення в період карантину онлайн-реклами, а саме, реклами в соціальних мережах, на відеоресурсах і на стримінгових платформах; реклами, вбудованої в онлайн-ігри, тощо. Виділено та обгрунтовано переваги трансляції реклами завдяки онлайн-каналам порівняно з використанням традиційних методів проведення реклами. Перспективою цього напряму дослідження є встановлення найбільш ефективних методів та тем онлайн-реклами з метою охоплення нової аудиторії та збільшення клієнтської бази рекламних агентств. Оскільки в сучасному світі інформаційні технології займають позиції найактуальнішого способу просувати вперед бізнес у будь-якій сфері, значна частка інвестицій відбувається в нові формати оголошень, моделі оплати та технологічні рішення, які відповідають світовим галузевим стандартам або перевершують їх. Подальший розвиток сфери диджитал-реклами може привести до ще більшого витіснення офлайн- методів проведення реклами з ринку: адже кінцевий споживач більше не використовує тільки ПК для того, щоб вийти в Інтернет, а частіше переглядає Інтернет-ресурси зі своїх портативних пристроїв.


Індекс рубрикатора НБУВ: У542.10-803.81

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14572 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського