Пасмор М. С. Аналіз маркетингових інструментів у сфері інноваційного підприємництва та креативних індустрій міста Харків / М. С. Пасмор, С. В. Демченко, Д. В. Зайцева // Бізнес Інформ. - 2020. - № 10. - С. 420-434. - Бібліогр.: 35 назв. - укp.Актуальною на сьогодні є тема розвитку та залучення маркетингових інструментів у бізнес. В еру Інтернету, соціальних мереж і відкритого інформаційного простору компаніям та організаціям вкрай важливо вивчати та впроваджувати нові маркетингові інструменти, аби використовувати та заполоняти ті канали зв'язку, якими користується сучасна людина в повсякденні. Більшість маркетингових інструментів, які використовувало бізнес-середовище до 2014 - 2016 рр., уже стають неактуальними через відсутність відгуків у молодого покоління. З офлайн-формату все більше взаємодія бізнес - покупець переходить до онлайн-формату. Завдяки стрімкому розвитку диджиталізації за останні роки підприємства отримали нові канали зв'язку зі своєю цільовою аудиторією, а відповідно, і нові канали комунікації та маркетингові інструменті, котрі й висвітлено в роботі. Мета даної статті полягала в теоретичному вивченні новітніх маркетингових інструментів та в аналізі їх введення в креативні індустрії м. Харків. Проаналізовано новітні маркетингові інструменти, наведено приклади їх використання в сучасному бізнес-середовищі України. Простежено їх адаптивність та надано рекомендації щодо їх використання в комерційних структурах. Систематизовано та виділено суто нові маркетингові інструменти, які використовує бізнес у XXI ст. Обгрунтовано та доведено на конкретних прикладах ефективність їх введення в діяльність компаній та організацій. Окрім того, особливу увагу приділено розширеній презентації їх використання та розкриттю суті на прикладі суспільної організації "Kharkiv IT Cluster". Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)211.1 + У9(4УКР-ХАР-2Х)0-55
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж14572 Пошук видання у каталогах НБУВ
Повний текст Наукова періодика України Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|