РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000761448<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Пасмор М. С. 
Аналіз маркетингових інструментів у сфері інноваційного підприємництва та креативних індустрій міста Харків / М. С. Пасмор, С. В. Демченко, Д. В. Зайцева // Бізнес Інформ. - 2020. - № 10. - С. 420-434. - Бібліогр.: 35 назв. - укp.

Актуальною на сьогодні є тема розвитку та залучення маркетингових інструментів у бізнес. В еру Інтернету, соціальних мереж і відкритого інформаційного простору компаніям та організаціям вкрай важливо вивчати та впроваджувати нові маркетингові інструменти, аби використовувати та заполоняти ті канали зв'язку, якими користується сучасна людина в повсякденні. Більшість маркетингових інструментів, які використовувало бізнес-середовище до 2014 - 2016 рр., уже стають неактуальними через відсутність відгуків у молодого покоління. З офлайн-формату все більше взаємодія бізнес - покупець переходить до онлайн-формату. Завдяки стрімкому розвитку диджиталізації за останні роки підприємства отримали нові канали зв'язку зі своєю цільовою аудиторією, а відповідно, і нові канали комунікації та маркетингові інструменті, котрі й висвітлено в роботі. Мета даної статті полягала в теоретичному вивченні новітніх маркетингових інструментів та в аналізі їх введення в креативні індустрії м. Харків. Проаналізовано новітні маркетингові інструменти, наведено приклади їх використання в сучасному бізнес-середовищі України. Простежено їх адаптивність та надано рекомендації щодо їх використання в комерційних структурах. Систематизовано та виділено суто нові маркетингові інструменти, які використовує бізнес у XXI ст. Обгрунтовано та доведено на конкретних прикладах ефективність їх введення в діяльність компаній та організацій. Окрім того, особливу увагу приділено розширеній презентації їх використання та розкриттю суті на прикладі суспільної організації "Kharkiv IT Cluster".


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)211.1 + У9(4УКР-ХАР-2Х)0-55

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14572 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського