Pashchenko B. Globalization of manga: rationale of its popularity in the world in comparison with Ukraine = Глобалізація манги: обгрунтування її популярності у світі порівняно з Україною / B. Pashchenko, O. Kyrylova // Держава та регіони. Сер. Соц. комунікації. - 2019. - № 3. - С. 56-62. - Бібліогр.: 26 назв. - англ.У ході дослідження використано такі методи: системний аналіз, описовий метод, порівняння та структурний аналіз. Роботу присвячено японським коміксам манга в Україні. Обгрунтовано популярність манги у світі та показано, чи наявний вплив манги на українські реалії. Розглянуто глобалізацію манги як одного з головних засобів друкованих медіа Японії, причини її популярності у світі. Проаналізовано погляди різних вчених стосовно концепту японської масової культури, місця манги в ній, а також причини її привабливості для молодої читацької аудиторії. Розкрито типи манги на українському ринку. Виділено роль конвергенції медіа та франчайзингу у глобалізації манги. Проаналізовано ринки манги Японії, США, Франції та України. Досліджено перший український журнал манги. Здійснено порівняння манга-видань: оригінальна японська манга, манга від російських видавництв, що продається в Україні, манга, ліцензована у США та Франції, та журнал української манги. Зіставлено основні характеристики кожного типу видань, такі як: ціна, наклад, кількість сторінок, мова та доступність в українських книгарнях. Результати роботи можуть бути використані для подальших досліджень японської теорії медіа у вітчизняному та іноземному наукових дискурсах, а також для подальшого дослідження японських медіа. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч617.167.91
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж23244/соц.комун. Пошук видання у каталогах НБУВ
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|