РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000761476<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Хміль-Чуприна В. В. 
Ігрові форми промоції художньої літератури як ефективна стратегія популяризації читання / В. В. Хміль-Чуприна // Держава та регіони. Сер. Соц. комунікації. - 2019. - № 3. - С. 79-83. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Під час проведеня дослідження було використано комплекс методів дослідження: теоретичні - аналіз і синтез, індукція й дедукція, порівняння, аналогія, зіставлення - для з'ясування стану розробленості проблеми, визначення понятійно-категоріального апарату; узагальнення та систематизації наукових положень; спеціальні - структурний контент-аналіз ЗМК - для дослідження інструментів і засобів опосередкованої реклами книжок, зокрема, ігрових форм промоції літератури в медіа. Ігрові форми є дієвим засобом промоції книжкових видань та пропагування читання. Інтернет-ЗМК поступово актуалізують цей формат, але поки що не завжди системно. Найбільш популярними в українських медіа є інтерактивні тестування стосовно художньої літератури. Майже не представлені в українських медіа інші інтерактивні ігрові форми, зокрема, літературні конкурси, вікторини, кросворди літературної тематики тощо. Ігрові форми роботи з аудиторією сприяють популярності ЗМК, адже вони належать до форм налагодження зворотного зв'язку. Результати запровадження ігрових форм промоції літератури в межах реалізації проекту "Книга у віртуальному просторі", який інтегрував діяльність освітніх, соціокультурних, книготорговельних установ Кременчука та міських медіа, свідчать про те, що такі форми є перспективними для популяризації читання серед молоді. Проведене дослідження не вичерпує всіх аспектів проблеми популяризації читання шляхом упровадження ігрових форм промоції літератури. Як перспективні напрями подальших досліджень визначено формування інтересу до читання й читацької компетентності під час участі в літературних конкурсах, а також нові форми популяризації читання в соціальних мережах. Досліджено потенціал ігрових форм промоції художньої літератури в засобах масової комунікації та простежено реалізацію проекту "Книга у віртуальному просторі" в Кременчуцькому національному університеті ім. Михайла Остроградського. Результати дослідження можуть бути використані для розроблення різноманітних ігрових форм популяризації читання.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш409

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23244/соц.комун. Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського