Папп В. В. Роль маркетингу в активізації діяльності суб'єктів туристичного бізнесу / В. В. Папп, І. І. Благун, Н. В. Бошота // Бізнес Інформ. - 2020. - № 11. - С. 473-477. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.Обгрунтовано роль маркетингу в розвитку ринку туристичних послуг. Вважається, що комерційний успіх фірми на туристичному ринку суттєво залежить від того, наскільки вона може підтримати сформовану структуру цільових потреб реальних і потенційних клієнтів і сформувати оптимальний портфель пропозицій туристичних послуг. У цих умовах саме маркетинг виступає стратегічним орієнтиром, цільова спрямованість якого полягає в установленні довгострокових відносин на мікро- та макрорівнях. У дослідженні обгрунтовано, що розширення традиційних кордонів маркетингу туристських послуг пов'язане з новою парадигмою відносин з контактними аудиторіями, заснованої на формуванні та підтримці лояльності до туристичної фірми та її послуг. Досліджено структуру туристського ринку; виявлено особливості маркетингу у сфері туризму; розроблено маркетингові заходи для суб'єктів туристичної сфери (сформувати продукт, розроблений відповідно до вивченого попиту на основі стратегічного планування діяльності фірми; запропонувати туристичну послугу в потрібному місці конкретних сегментів споживачів за прийнятними цінами; забезпечити якісне обслуговування). Обгрунтовано пріоритет концепції маркетингу для суб'єктів, які мають намір працювати на ринку туристичних послуг. Індекс рубрикатора НБУВ: У542.430-211.1
Шифр НБУВ: Ж14572 Пошук видання у каталогах НБУВ
Повний текст Наукова періодика України Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|