Алданькова Г. В. Управління маркетинговими комунікаціями торговельної мережі : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / Г. В. Алданькова; Київський національний торговельно-економічний університет. - Київ, 2018. - 24 c. - укp.Визначено сутність і систематизовано особливості маркетингових комунікацій торговельних мереж, а також види комунікацій з виділенням підвидів традиційних і електронних комунікацій. Розкрито сутність системи та процесу управління маркетинговими комунікаціями торговельних мереж. Запропоновано систему індикаторів і показників для оцінювання комунікативних ефектів маркетингових комунікацій. Виявлено тенденції розвитку маркетингових комунікацій торговельних мереж на ринку побутових електротоварів, інформаційного та комунікаційного обладнання в Україні. За даними маркетингового дослідження оцінено показники комунікативних ефектів і доведено, що купівельна поведінка споживачів визначається насамперед ставленням до бренду мережі. Розроблено концептуальний підхід до управління маркетинговими комунікаціями торговельних мереж, в рамках якого до процесу управління імплементовано додаткові специфічні функції, пов'язані з урахуванням ставлення споживачів до комунікацій. За допомогою моделей "важливість - інтенсивність" і моделі ідеальної точки визначено напрями коригування комплексів маркетингових комунікацій торговельних мереж. На підставі прогнозу комунікативних ефектів за допомогою системи регресійних моделей доведено ефективність і доцільність практичного впровадження рекомендацій. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.0-211.1
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА434210 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|