Киричевська Л. Виховання творчої самодіяльності в духовно збагаченому оcвітньому середовищі школи / Л. Киричевська // Пед. інновації: ідеї, реалії, перспективи : зб. наук. пр.. - 2020. - Вип. 1. - С. 12-18. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.Проаналізовано наукові праці видатних педагогів, психологів і філософів, які у своїх доробках доводять думку про те, що навчання не може бути зведене лише до придбання умінь і навичок, воно є засобом для досягнення свого вищого призначення, самоактуалізації та самовираження в творчості. Це підтверджується тим, що творча діяльність особистості допомагає виявленню особистісних якостей, серед яких: активність, відповідальність, самостійність, творчий підхід до справи, рівень розвитку інтелекту, уміння ясно виражати власні думки, що є характеристикою успішного випускника закладу загальної середньої освіти. Наголошено на важливості етапів розвитку самодіяльності відповідно до ступенів природного розвитку дитини. У контексті педагогічного знання подається аналіз специфіки творчої самодіяльності учнів, осмислюються поняття "самоактуалізація", "самодіяльність", "активність особистості", "творчість". Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.385.35
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж71506 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика України
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|