Левченко Ф. Форми самоосвітньої підготовки вчителя до формування ключових компетентностей учнів / Ф. Левченко // Пед. інновації: ідеї, реалії, перспективи : зб. наук. пр.. - 2020. - Вип. 2. - С. 66-72. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.Представлено форми самоосвітньої підготовки вчителя, які сприяють формуванню ключових компетентностей учнів. У процесі дослідження розкрито сутність самоосвітньої підготовки вчителя. Розглянуто індивідуальні та групові форми самоосвітньої підготовки та визначено ті, які є ефективними в умовах формування ключових компетентностей учнів. Зокрема серед індивідуальних обрано професійний саморозвиток, самопроєктування, створення певної стратегії для зростання з професійної точки зору своєї діяльності, самоорганізацію та самоврядування. З-поміж групових - це мережева педагогічна спільнота як віртуальне об'єднання, що створене для єдиного інформаційного простору; обміну досвідом, підтримки та співробітництва. Зроблено висновки про ефективність запропонованих форм самоосвітньої підготовки, що становлять науково-методичне забезпечення підготовки вчителя до реалізації компетентнісноорієнтованого навчання. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.41
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж71506 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика України Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|