РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000763247<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Березенко В. В. 
Позиціонування корпоративної соціальної відповідальності фармацевтичних компаній засобами PR / В. В. Березенко, Н. Д. Санакоєва, Т. О. Іванець // Держава та регіони. Сер. Соц. комунікації. - 2020. - № 1. - С. 95-100. - Бібліогр.: 15 назв. - укp.

Увагу зосереджено на дослідженні соціальної відповідальності бізнесу перед суспільством. Зокрема, проаналізовано досвід корпоративної соціальної відповідальності бізнесу у сфері фармацевтики на прикладі діяльності компаній "Фармак", "Дарниця" та "Bayer". Розкрито сутнісні особливості поняття "соціальна відповідальність бізнесу" та обгрунтовано необхідність упровадження соціальної відповідальності в систему стратегічного управління фармацевтичними компаніями як необхідної умови забезпечення їх конкурентоспроможності. Акцентовано увагу на тому, що важливим для фармацевтичних підприємств є не лише початкове формування коректної та дієвої стратегії позиціонування своєї соціальної відповідальності, а й відслідковування її актуальності, збереження привабливості позиції для цільових споживачів. З'ясовано, що відповідно до європейської практики соціальна відповідальність бізнесу поширюється на сім напрямів: дотримання прав людини; дотримання вимог законодавства; ділова та корпоративна етика; захист навколишнього природного середовища; співпраця із зацікавленими сторонами (співробітниками, споживачами, акціонерами, громадою, суб'єктами господарювання); дотримання міжнародних норм поведінки; прозорість і підзвітність. За результатами дослідження встановлено, що базовий рівень соціальної відповідальності є обов'язковим складником діяльності суб'єктів господарювання, що реалізують цю політику. Боротьба за власний репутаційний капітал - головне завдання збільшення обсягів goodwill (прихильного ставлення) для будь-якого фармацевтичного підприємства. Фармацевтичні компанії намагаються донести гуманізацію свого бізнесу, свою соціальну відповідальність до суспільства й залучають для цього увесь інструментарій PR.


Індекс рубрикатора НБУВ: С5*332.121 + У583.069.52

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23244/соц.комун. Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського