Прохорчук О. М. Формування дослідницької компетентності бакалаврів соціальної педагогіки у процесі професійної підготовки : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / О. М. Прохорчук; Національна академія педагогічних наук України, Інститут професійно-технічної освіти. - Київ, 2018. - 20 c. - укp.Проаналізовано стан дослідженості проблеми формування дослідницької компетентності бакалаврів соціальної педагогіки під час професійної підготовки. Уперше розкрито наукову суть, зміст і структуру дослідницької компетентності бакалаврів соціальної педагогіки. На основі факторного аналізу визначено найвагоміші педагогічні умови формування дослідницьких здатностей соціальних педагогів. Запропоновано модель формування дослідницької компетентності студентів, яка ідеально відображає змістово-технологічні аспекти розвитку цієї інтегративної властивості особистості у взаємодії основних блоків (методологічний, змістово-технологічний, діагностико-коригувальний). Визначено критерії, показники та рівні сформованості такої компетентності. Засобами педагогічного експерименту перевірено ефективність методики формування дослідницької компетентності бакалаврів соціальної педагогіки. Розроблено і впроваджено у педагогічний процес методичні рекомендації "Формування дослідницької компетентності бакалаврів соціальної педагогіки у процесі професійної підготовки", розроблений і впроваджений електронний освітній ресурс "Школа молодого дослідника". Індекс рубрикатора НБУВ: Ч312.268
Шифр НБУВ: РА432669 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|