Проценко А. А. Формування професійної компетентності майбутніх учителів фізичної культури у процесі педагогічної практики : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04, 011 / А. А. Проценко; Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка. - Кропивницький, 2018. - 20 c. - укp.Удосконалено поняття «професійна компетентність», розкрито її сутність та зміст. Уточнено поняття «учитель фізичної культури», визначено специфіку, функціональний склад професійної діяльності; розроблено матрицю професійних функцій сучасного учителя фізичної культури. Конкретизовано зміст та структуру професійної компетентності майбутніх учителів фізичної культури. Уточнено поняття та визначено критерії, показники, охарактеризовано рівні сформованості професійної компетентності майбутніх учителів фізичної культури. Розкрито значення педагогічної практики для її формування, досліджено сучасний стан організації педагогічної практики. Теоретично обґрунтована та розроблена модель формування професійної компетентності майбутніх учителів фізичної культури у процесі педагогічної практики. Розкрито логіку, етапи та методику педагогічного експерименту, обгрунтовано вибір діагностичного апарату експериментального дослідження. Наведено результати експериментальної перевірки, що підтвердили ефективність моделі формування професійної компетентності майбутніх учителів фізичної культури у процесі педагогічної практики. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч51
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА433636 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|