Шроль Т. С. Формування ІКТ-компетентності майбутніх учителів математики : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Т. С. Шроль; Національна академія педагогічних наук України, Інститут вищої освіти. - Київ, 2017. - 20 c. - укp.Досліджено проблему формування ІКТ-компетентності майбутніх учителів математики. Уточнено сутність понять "ІКТ-компетентність майбутнього вчителя математики", "формування ІКТ-компетентності майбутнього вчителя математики". Охарактеризовано складові та критерії в структурі ІКТ-компетентності майбутніх учителів математики. Спроектовано та обґрунтовано модель формування ІКТ-компетентності майбутніх учителів математики. На основі моделі розроблено та впроваджено методику формування ІКТ-компетентності майбутніх учителів математики, що полягає у визначенні цілей та завдань, проектуванні, організації та проведенні освітнього процесу з формування ІКТ-компетентності майбутніх учителів математики (педагогічно спрямована дисципліна "Основи мультимедіа" та фахово спрямована дисципліна "Пакети математичних програм") з використанням мобільних, комп’ютерно- та хмаро-орієнтованих технологій. Виокремлено та обґрунтовано педагогічні умови формування ІКТ-компетентності майбутніх учителів математики. Педагогічний експеримент підтвердив результативність розробленої моделі та методики формування ІКТ-компетентності майбутніх учителів математики. Індекс рубрикатора НБУВ: В1 р21 р3-353
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА432180 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|