Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000763995<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
Плисенко Г. П. Брендинг вищої освіти як інтегративна система реалізації конкурентних переваг : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.03 / Г. П. Плисенко; Національна академія управління. - Київ, 2017. - 21 c. - укp.Присвячено розробленню теоретико-методичних та практичних підходів до моделі "4’В Branding" для розвитку конкурентних переваг ВНЗ, що дає змогу сформувати та обґрунтувати концептуальні засади управління ВНЗ як суб’єктом ринку послуг в умовах інформаційного суспільства, сприятиме ефективності його розвитку на основі власного потенціалу. Запропоновано модель "4’В Branding" брендингу вищої освіти, що базується на функціональній взаємодії архітектоніки 4-х складових: "brand-capital - brand-management - brand-building - brand-promotion". Проаналізовано стан сучасного ринку освітніх послуг в Україні, визначено можливості використання брендингу як інструменту управління переліком освітніх послуг. Визначено сутність інтеграційної взаємодії бізнесу та вищої освіти. Удосконалено підхід до оптимізації "портфеля" освітніх послуг за допомогою моделі планування обсягу їх реалізації. Запропоновано науково-методичний підхід до визначення величини та ступеня розвитку окремих складовихбренду ВНЗ. Розроблено інструментарій оцінювання ефективності та прогнозування впровадження брендингу в діяльність ВНЗ. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)497.40-803.43 + Ч484(4УКР) к94
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА432429 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
|