Петренко О. М. Наукові основи вибору оптимальних параметрів та режимів роботи систем охолодження асинхронних тягових двигунів електротранспорту : автореф. дис. ... д-ра техн. наук : 05.22.09 / О. М. Петренко; Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут". - Харків, 2018. - 34 c. - укp.Розроблено алгоритм рішення рівняння Гамільтона - Якобі - Беллмана для задачі руху електрорухомого складу на ділянці шляху із заданим профілем і графіком руху, що дозволяє створити експертну систему управління рухом. Особливостями цього алгоритму є застосування штрафних функцій для опису обмежень, що накладаються графіком руху: досягнення потягом кінцевого пункту за заданий час руху, обмеження швидкості на ділянках шляху, а також відсутність простоїв потягу в процесі руху. Єдиний підхід штрафних функцій застосовано також для введення обмежень по зчепленню. Такий підхід дозволяє значно знизити витрати розрахункового часу і спростити процедури розрахунку витрат енергії. Створено математичну модель для визначення ефективності тягового приводу. Модель включає визначення основних втрат у асинхронного тягового двигуна з урахуванням насичення магнітної системи, що визначається за результатами вирішення рекурентного нелінійного рівняння. Зазначено, що в моделі враховано втрати від вищих гармонік напруги в міді та сталі, а також механічні та додаткові втрати. В розробленій моделі враховано статичні та динамічні втрати у IGBT транзисторах і діодах напівпровідникового перетворювача. Розроблено метод оптимізації параметрів і режимів роботи систем охолодження асинхронних тягових двигунів електрорухомого складу, який складається з наступних основних етапів: визначення оптимальних режимів роботи тягового приводу на основі запропонованого виразу ефективності тягового приводу; визначення оптимальних режимів руху електрорухомого складу за критерієм мінімуму витрат; розв'язання тягової задачі руху на ділянці колії із заданим графіком руху та профілем колії, а також визначенням залежності зміни втрат в елементах тягового двигуна за часом; вибору параметрів і режимів роботи систем охолодження тягових двигунів, які обумовлюють ефективність системи охолодження та вентиляції електрорухомого складу; розв'язання задачі умовної мінімізації системи охолодження тягового двигуна за модернізованим критерієм економічної ефективності на основі методу Вейля за узагальненим золотим перетином та задачі аналізу системи вентиляції і охолодження тягових двигунів, яка створена на базі математичної моделі теплових режимів двигуна за узагальненою еквівалентною тепловою схемою. Індекс рубрикатора НБУВ: О232-042.2
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА434976 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|