Маврін В. В. Розвиток теорії і практики педагогіки життєтворчості особистості у вітчизняній освіті (друга половина XX - початок XXI століття) : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.01 / В. В. Маврін; Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького. - Мелітополь, 2018. - 20 c. - укp.Проаналізовано інтерпретацію сутності життєтворчості особистості як полідисциплінарної гуманітарної проблеми в контексті філософського, соціологічного, психологічного і педагогічного знання, розроблено матричну модель освітньої концепції педагогіки життєтворчості. Обґрунтовано вибір методологічних підходів і принципів інтерпретації ідей педагогіки життєтворчості в історико-педагогічному контексті. Здійснено ретроспективний аналіз суспільно-політичних, культурних і освітніх передумов становлення педагогіки життєтворчості, починаючи з козацької доби (XVI - XVII ст.). Розроблено й обґрунтовано періодизацію розвитку теорії і практики педагогіки життєтворчості протягом другої половини XX - початку XXI ст., яка включає 4 етапи: інструментально-методичний (1950-ті - 1985 рр.), трансформаційний (1985 -1990 pp.) інтеграційний (1990-ті pp.), етап концептуального оформлення (з 2000-х pp.). За результатами вивчення сучасної освітньої практики встановлено, що експериментальна перевірка ідей педагогіки життєтворчості здійснюється у багатьох школах України, набуваючи специфіки залежно від типу закладу. Обґрунтовано перспективні напрями подальшого інноваційного розвитку педагогіки життєтворчості в освіті України. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30 в01
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА434926 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|